کتاب درسی ایلستریتورAdobe-Illustrator-Taturial

آموزش دروس

http://chap.sch.ir/sites/default/files/lbooks/93-94/351/C612-22.pdf

طراحی لوگو با ایلوستریتور چیست؟

لوگو تصویری گویا برای برقراری ارتباط یک برند با مخاطب است و از متن، رنگ، شکل و ترسیمات تشکیل شده است. لوگو را می‌توان در برنامه‌های گرافیکی مختلف طراحی کرد، از جمله ایلوستریتور که یک برنامه حرفه‌ای برای ترسیم و طراحی گرافیکی است. طراحی لوگو با ایلوستریتور، فرایندی است که طی آن، با استفاده از انواع امکانات و ابزارهای ترسیم این برنامه، می‌توانید متن، شکل و رنگ را به کار بگیرید تا ایده خود را در قالب یک لوگوی به یادماندنی برای مخاطب به تصویر بکشید.

اهمیت یادگیری طراحی لوگو با ایلوستریتور چیست؟

یک لوگوی خوب می‌تواند طی چندین ثانیه مخاطب را به برند شما جذب کند. بنابراین طراحی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین، طراحی لوگو یکی از پروژه‌های رایج و پرتقاضا در انواع حرفه‌ها است و یادگیری آن برای جذب موقعیت‌های مختلف شغلی بسیار کاربردی است. در همین راستا، برنامه حرفه‌ای ایلوستریتور، بهترین انتخاب برای پروژه‌هایی مثل طراحی لوگو است. امکانات ترسیم این برنامه بسیار کاربردی است و شما به راحتی می‌توانید طرح‌ها و ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنید.

در این فرادرس چه چیزی و چگونه یاد می‌گیریم؟

در این آموزش با طراحی کاربردی لوگو و تکنیک‌های طراحی و پیاده‌سازی لوگوهای مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی آشنا می‌شوید. در درس یکم، مقدمات طراحی لوگو با ایلوستریتور بیان شده است. در درس دوم و سوم نیز، طراحی لوگوهای خارجی و ایرانی را تمرین می‌کنید. در نهایت، در درس چهارم طراحی لوگوی مشبک سه‌بعدی را یاد می‌گیرید تا با دانش و مهارت همه جانبه وارد دنیای حرفه‌ای شوید.

این آموزش برای چه کسانی مناسب است؟

این آموزش برای طراحان گرافیک و افراد علاقمند به این حوزه بسیار مناسب و کاربردی است. افرادی که قصد طراحی لوگو برای هر گونه استفاده شخصی یا تجاری دارند نیز می‌توانند از این آموزش بهره ببرند.

 

 

Adobe-Illustrator-Taturial

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دستورالعمل
آموزش دروس
شيوه نامه ثبت نام مدارس

 ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس آغازي مهم و سرنوشت ساز در رشد و بالندگي فرزندان ميهن عزيز اسلامي و نقطه پيوند دو نهاد مقدس خانه و مدرسه و زمينه ساز برنامه ريزي در اجراي مأموريت هاي مهم نظام تعليم و تربيت است. اعتبار آموزش و پرورش و اعتماد مردم به …

Print Friendly, PDF & Email
تجارت الکترونیک
آموزش دروس
ده فرمان برای راه‌اندازی یک وبگاه تجارت الکترونیک

فرق ندارد شما توانایی تولید یک محصول را دارید یا مهارت انجام خدماتی خاص. می‌توانید کسب‌وکار خود را با تجارت الکترونیک، از یک کسب‌وکار کوچک و محلی به یک شرکت بزرگ و گسترده بین‌المللی تبدیل کنید. در این نوشتار به مراحل اولیه راه‌اندازی یک ‌وبگاه تجارت الکترونیک می‌پردازیم.

Print Friendly, PDF & Email
فکر کردن
آموزش دروس
فکر کردن درباره «فکر کردن»

مقاله‌ی پیش رو یکی از نوشته‌های مجموعه مقالاتی درباره‌ی چیستی تفکر، ابعاد آن و اصول و روش‌های پرورش تفکر در دانش‌آموزان است. برای شروع لازم است اول بدانیم دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟ تفکر چیست؟ چه انواعی دارد؟ چه نقشی در وجود انسان ایفا می‌کند؟

Print Friendly, PDF & Email