کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی

فیلم آموزشی کارو دانش
آموزش دروس
تولید محتوی الکترونیکی
تولید محتوی الکترونیکی

پودمان اول:  طراحی گرافیکی

واحد یادگیری 1 : شایستگی کار با ابزارهای ساده گرافیکی  

1 تعریف گرافیک صفحات 2 تا 5

 6 صفحه Illustrator CC 2015نصب نرم افزار -2

 

واحد یادگیری 2: شایستگی کار با ابزارهای پیشرفته گرافیکی  

 

دوم:  طراحی محتوای الکترونیک

 3: شایستگی سناریونویسی، تصویربرداری و کلیپ سازی  

 

 

واحد یادگیری 4: شایستگی ساخت پوسته گرافیکی متحرک  

 

 

سو م : تولید چندرسانه ا ی

 5: شایستگی تولید محتوای الکترونیک

کارگاه 1 و 2 و 3 ایجاد پروژه و ایجاد اسلاید اصلی و ایجاد اسلاید الگو ((Master Slide صفحات 116 تا 124  

 

واحد یادگیری 6: شایستگی آزمون سازی و تولید چندرسانه ای  

 

 

چهار م :حل مسائل ساد ه

 7: شایستگی حل مسئله و کار ب ا IDE  حل مسئله صفحه 165

 

واحد یادگیری 8: شایستگی کار با انواع داده ها، دریافت و نمایش آنها

 205

 

پنجم :حل مسائل شرط ی

 9: شایستگی کار با عملگرهای ریاضی، مقایسه ای و منطقی  عملگرهای محاسباتی صفحات 214 تا 216

 

واحد یادگیری 10: شایستگی کار با ساختار شرطی  

262 تا 267

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجارت الکترونیک
آموزش دروس
ده فرمان برای راه‌اندازی یک وبگاه تجارت الکترونیک

فرق ندارد شما توانایی تولید یک محصول را دارید یا مهارت انجام خدماتی خاص. می‌توانید کسب‌وکار خود را با تجارت الکترونیک، از یک کسب‌وکار کوچک و محلی به یک شرکت بزرگ و گسترده بین‌المللی تبدیل کنید. در این نوشتار به مراحل اولیه راه‌اندازی یک ‌وبگاه تجارت الکترونیک می‌پردازیم.

Print Friendly, PDF & Email
فکر کردن
آموزش دروس
فکر کردن درباره «فکر کردن»

مقاله‌ی پیش رو یکی از نوشته‌های مجموعه مقالاتی درباره‌ی چیستی تفکر، ابعاد آن و اصول و روش‌های پرورش تفکر در دانش‌آموزان است. برای شروع لازم است اول بدانیم دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم؟ تفکر چیست؟ چه انواعی دارد؟ چه نقشی در وجود انسان ایفا می‌کند؟

Print Friendly, PDF & Email
ایده های بزرگ
آموزش دروس
ایده‌های بزرگ و افراد کوچک

گفـت و گـو یکی از معدود روش‌ها در آموزش است که یادگیرندگان را توانمند و متحول می‌کند و یادگیری را در آن‌ها تعمیق می‌سازد.کودکان را در هر سنی می‌توان به این کار عادت داد که البته به تمرین وزمان نیاز دارد. این پدیده باتوجه به گشودگی دائم و اشتیاق به واردشدن به گفت‌وگو با دیگران، شیوه‌ای از زندگی است که ممکن است به ماه‌ها یا سال‌ها تمرین نیاز داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email