رشته نصب و سرویس آسانسور
آموزش دروس

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده ۱۴ رشته جدید در دستور کار شورای برنامه‌ریزی دانشگاه سمنان قرار گرفته است.

 

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشوربیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه مهارت محور است.

وی ضمن بیان اینکه در سند تحول دانشگاه حوزه آمایش رشته‌ها در دستور کار قرار گرفته است افزود: این آمایش بر اساس نیاز سنجی بازار و تجزیه و تحلیل شغل در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه در حال بررسی نیازها در استان ها هستیم اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ کد رشته از دانشگاه‌ها در استان‌های مختلف حذف شده است و ۱۴رشته جدید در دستور کار شورای برنامه ریزی دانشگاه براساس نیاز سنجی‌های جدید قرار گرفته است.

خسرویان با ابراز خرسندی گفت: بحث کنوانسیون اشتغال با همکاری اتاق بازرگانی در استان‌ها و صاحبان مشاغل و صنعت گران انجام شده است که روسای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان‌ها این کار گروه را برعهده دارند و همچنین در بسیاری از استان‌ها رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عضو کار گروه اشتغال استان است و بحث جانمایی اشتغال فارغ التحصیلان را دنبال می کند.

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحلیلگر مالی
اخبار
مدرک فنی‌وحرفه‌ای مبنای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی است

آموزش‌های مهارتی در استان گلستان رشد قابل‌توجهی دارد و شاخص‌های توسعه‌ بخش فنی‌ و حرفه‌ای از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

Print Friendly, PDF & Email
آموز بازمانده از تحصیل
دسته‌بندی نشده
ضمیمه شدن رشته‌های کاردانش به مدارس شاهد از سال آینده

محمدرضا رزاقی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و در ساختمان شهید بهشتی برگزار شد با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: تقارن ۱۳آبان روز دانش‌آموز، ۸آبان روز شهادت حسین فهمیده و اربعین سالار شهیدان، فرصت خوبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر …

Print Friendly, PDF & Email
کارو دانش
دسته‌بندی نشده
امتحانات دروس کارگاهی هنرستان‌ها چگونه برگزار می‌شود؟

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دروسی مانند ریاضی که جزو شایستگی‌های غیر فنی بوده و پودمانی هستند امتحانات نوبت اول و دوم ندارند و هر ۴۵ روز یکبار یک فصل از این دروس تمام می‌شود و ارزشیابی آن نیز همزمان انجام می‌شود. …

Print Friendly, PDF & Email