کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401

کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401
اخبار

 

کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401

رشته شبکه و نرم افزار رایانه یا کامپیوتر به عنوان پرجمعیت ترین رشته در هنرستان، از جذابیت های ویژه ای برخوردار است تا جایی که در 5 سال گذشته رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر اولین رشته ای است که بین رشته های مهندسی تکمیل ظرفیت می شود. رشته کامپیوتر رشته ای متنوع، دوست داشتنی با آینده ای عالی در بازار کار.

نکته جالب اینجاست که دانش آموزانی که دیپلم رشته های ریاضی یا تجربی دارند هم می توانند در کنکور رشته کامپیوتر شرکت کنند هنرستان یار برای تمام دیپلم های مجاز به شرکت در کنکور فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر با هر سطح و توانی برنامه ی ویژه ای دارد.

دانش آموزان هنرستانی باید تمام سعی و تلاش خود را برای ورود به بهترین دانشگاه ها انجام دهند و از تمام فرصت ها و امکانات به نحو احسن استفاده کنند. داوطلبان باید در گام اول منابع کنکور را بشناسند منابع کنکور نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته که در جدول زیر به صورت دقیق مشخص شده است. به احتمال بالای 95 درصد منابع کنکور سال1400 هم مشابه منابع سال 1401 است.

سوالات کنکور سال 98 منبع بسیار خوبی برای آشنایی با نحوه ی سوالات هستند موسسه هنرستان یار به عنوان اولین موسسه در کمتر از 24 ساعت پس از برگزاری آزمون اقدام به انتشار کلید آزمون کرد. به سوالات و کلید کنکور 98 رشته کامپیوتر می توانید از طریق لینک زیر دسترسی پیدا کنید:

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحلیلگر مالی
اخبار
مدرک فنی‌وحرفه‌ای مبنای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی است

آموزش‌های مهارتی در استان گلستان رشد قابل‌توجهی دارد و شاخص‌های توسعه‌ بخش فنی‌ و حرفه‌ای از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

Print Friendly, PDF & Email
دستورالعمل
اخبار
ثبت نـام و نحوه برگزاري آزمـون در پايه هفتـم مدارس هيات امنايي رشد و سوده

با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان، ‍شيـوه نامه ثبت نـام و نحوه برگزاري آزمـون در پايه هفتـم مدارس هيات امنايي رشد و سوده در سال تحصيلي 1404-1403 ارسال مي گردد. مقتضي است مديران محترم ضمن اطلاع رساني مطلوب به اوليا و دانش …

Print Friendly, PDF & Email
دستورالعمل
اخبار
شيوه نامه نقل و انتقالات سال 1403

با سلام و احترام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاك و مطهر ايشان، به پيوست بخشنامه شماره 10 / 710 مورخ 29 / 02 / 1403 معاونت برنامه‌ريزي و توسعه منابع وزارت متبوع با موضوع دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 1404 – 1403 جهت …

Print Friendly, PDF & Email