جدید ترین اخبار کرونا

اخبار

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت:
واکسیناسیون گسترده در ماه های اخیر یکی از مهمترین عوامل کاهش مرگ و میر در کشور است
1400/09/17 – 12:29
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کاهش میزان مرگ و میر در کشور، واکسیناسیون گسترده به ویژه در سه چهار ماه اخیر بوده است. اکثر افرادی که در بیمارستانها به دلیل ابتلا به کووید19 بستری می شوند، بدحال هستند و یا فوت می کنند، واکسن تزریق نکرده و یا به طور کامل(دو دُز) واکسینه نشده بودند.
شناسایی ۳۵۱۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ تزریق ۴۷۴ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته
1400/09/16 – 14:05
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۳۵۱۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشوردر شبانه روز گذشته خبر داد.

رییس کل سازمان نظام پرستاری:
وظیفه ‌ای جز پیگیری درخواست پرستاران در سازمان نظام پرستاری نداریم
1400/09/15 – 15:03
رییس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه در کشور لازم است ۲.۵ پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی داشته باشیم، گفت: پیگیری کردیم تا از حدود ۵۲ هزار مجوز استخدامی، ۴۵ تا ۵۰ درصد مجوز استخدامی گروه پرستاران باشد تا به مردم بهتر خدمت ارائه شود.
معاون پرستاری وزارت بهداشت به مناسبت گرامیداشت هفته پرستار عنوان کرد:
چالش پیری جمعیت در آینده و نقش موثر پرستاران
1400/09/15 – 14:57
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: در دو دهه آینده با چالش “پیری جمعیت” مواجه می‌ شویم که یکی از راهکارهای برون رفت از این موضوع، توجه به سایر نقش های حرفه پرستاری است.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد؛
آغاز نوبت سوم واکسیناسیون افراد 40 سال به بالا
1400/09/15 – 13:14
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز نوبت سوم واکسیناسیون افراد 40 سال به بالا از امروز 15 آذر خبر داد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت:
هنوز برای قضاوت درباره اومیکرون زود است
1400/09/15 – 10:59
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگرچه سویه اومیکرون کشورهای زیادی را دربرگرفته ولی هنوز برای قضاوت درباره عملکرد آن زود است.

آیت ‌الله رییسی در سومین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم:
در یکصدمین روز فعالیت دولت بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است
1400/09/15 – 10:10
رییس جمهور با اشاره به شرایط کرونایی، وضعیت اقتصادی و خزانه در هنگام تحویل دولت، افزود: از همه مهم‌تر آسیبی بود که به امید و اعتماد مردم وارد شده بود و از وظایف دولت بازآفرینی این امید و اعتماد بود.

رییس اداره مبارزه با بیماری های قابل پیشگیری با واکسن و قرنطینه تاکید کرد:
ضرورت واکسینه شدن همه مردم علیه کووید 19 و افزایش سطح ایمنی جامعه
1400/09/15 – 09:45
رییس اداره مبارزه با بیماری های قابل پیشگیری با واکسن و قرنطینه با تاکید بر ضرورت واکسینه شدن همه مردم علیه کووید 19 و افزایش سطح ایمنی جامعه، گفت: هرچه می توانیم باید با همین واکسن های موجود، سطح ایمنی جامعه خودمان را افزایش دهیم و سطح دفاعی قوی تری در مقابل سویه های جدید مانند اُمیکرون و سویه های دیگری که ممکن است در روزها و هفته های آتی سلامت مردم را تهدید کنند، ایجاد کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحلیلگر مالی
اخبار
مدرک فنی‌وحرفه‌ای مبنای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی است

آموزش‌های مهارتی در استان گلستان رشد قابل‌توجهی دارد و شاخص‌های توسعه‌ بخش فنی‌ و حرفه‌ای از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

Print Friendly, PDF & Email
آموز بازمانده از تحصیل
دسته‌بندی نشده
ضمیمه شدن رشته‌های کاردانش به مدارس شاهد از سال آینده

محمدرضا رزاقی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و در ساختمان شهید بهشتی برگزار شد با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: تقارن ۱۳آبان روز دانش‌آموز، ۸آبان روز شهادت حسین فهمیده و اربعین سالار شهیدان، فرصت خوبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر …

Print Friendly, PDF & Email
کارو دانش
دسته‌بندی نشده
امتحانات دروس کارگاهی هنرستان‌ها چگونه برگزار می‌شود؟

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دروسی مانند ریاضی که جزو شایستگی‌های غیر فنی بوده و پودمانی هستند امتحانات نوبت اول و دوم ندارند و هر ۴۵ روز یکبار یک فصل از این دروس تمام می‌شود و ارزشیابی آن نیز همزمان انجام می‌شود. …

Print Friendly, PDF & Email