نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

اخبار کارو دانش
دسته‌بندی نشده

نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران

برند دوو با هدف حمایت از مشتریان خود در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، نمایندگی های متعددی را در سراسر ایران تاسیس نموده است. در این زمینه نمایندگی تعمیرات دوو غرب تهران تحت نظر متخصصین حرفه ای و در شرایط استاندارد، عهده دار تعمیر انواع وسایل برقی خانگی شما خواهد شد. کافی است با این مرکز تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا از خدمات زیر بهره مند شوید:

1-   ما تعمیر انواع وسایل خانگی دوو را در منزل شما انجام می دهیم و نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نیست.

2-   تعمیرکاران حرفه ای ما در اولین فرصت و با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می شوند تا براساس متدهای علمی و با سرعت بالا، عیب یابی . تعمیرات انجام شود.

3-   تکنسین هیا ما موظف هستند در پایان کار، به شما گارانتی تعمیرات تحویل دهند. در صورت بروز همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه، به شما تعهد می دهیم بدون هزینه خدمات را ارائه کنیم.

4-   با هدف کاهش هزینه ها، تخفیفاتی را در نظر گرفته ایم. برای مثال اگر ضمانت نامه وسیله اعتبار دارد، به تعمیرکار تحویل دهید تا در محاسبه هزینه نهایی لحاظ گردد.

5-   ما هزینه تعمیرات را براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می کنیم و می توانید صحت این مطلب را از طریق فاکتور تعمیرات بررسی کنید.

6-   خدمات مشاوره تلفنی رایگان از دیگر فعالیت های نمایندگی است که تحت نظر کارشناسان حرفه ای، آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در غرب تهران : مسلما وقتی به فکر خرید ساید بای ساید هستید، باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که فضای داخلی ساید بای ساید، به اندازه یخچال و فریزرهای معمولی بزرگ باشد و از طرف دیگر از کیفیت و استانداردهای جهانی برخوردار بوده و به راحتی دچار خرابی نشود. با توجه به آنچه که گفته شد، بد نیست نگاهی به ویژگی ها و قابلیت های ساید بای ساید دوو داشته باشیم:

–         اغلب خانم‌ها به دنبال ساید بای ساید جادار هستند و می‌خواهند قفسه بندی ساید بای ساید به گونه ‌ای انجام گرفته باشد که ارتفاع آن ها زیاد باشد. چنین شرایطی را می توانید در ساید بای سایدهای دوو مشاهده کنید.

–         با توجه به اینکه تکنولوژی دیجیتال کولینگ در این ساید بای سایدها در نظر گرفته شده است، بنابراین نیازی نیست که شما شخصاً دمای محفظه داخلی را تنظیم نمایید بلکه دستگاه به صورت هوشمند با بررسی دمای محیط بیرون یخچال، بهترین سرمایش را برای قسمت داخلی یخچال و فریزر تنظیم می‌ کند.

–        همچنین کمپرسورهایی که در ساید بای ساید دوو وجود دارند، کاملا هوشمند هستند. بنابراین براساس مواد غذایی موجود در یخچال، سرمایی را تامین می کنند که مدت زمان نگهداری میوه ها و سبزیجات طولانی تر شده و کیفیت آن ها افت نکند.

–         از نظر زیبایی ظاهری، ساید بای ساید های دوو واقعاً خاص و زیبا هستند به خصوص اینکه آبسردکن و یخسازهایی که برای ساید بای ساید دوو در نظر گرفته شده است، از زیبایی بسیار بالایی برخوردار بوده و از طرف دیگر دارای فیلتر تصفیه آب نیز هستند.

–         وجود فیلتر ضد بو در ساید بای ساید دوو باعث می شود که محیط داخلی یخچال بو نگرفته و در نتیجه به راحتی می توانید هر نوع اده غذایی را در ساید بای ساید دوو نگهداری کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در غرب تهران : آیا شما به فکر خرید یک ماشین ظرفشویی کارآمد با کیفیت بالا و مجهز به تکنولوژی های پیشرفته هستید؟ به خصوص اگر شما به عنوان بانوی خانه، نیمی از روز را در بیرون از منزل مشغول به کار شده اید، قطعاً به ماشین ظرفشویی نیاز دارید چون این قبیل وسایل کمک می ‌کنند کارهای خانه کمی برای شما کمتر شده و بتوانید بهتر شرایط زندگی را مدیریت کنید.

منبع : http://daewoofixer.com/

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموز بازمانده از تحصیل
دسته‌بندی نشده
ضمیمه شدن رشته‌های کاردانش به مدارس شاهد از سال آینده

محمدرضا رزاقی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و در ساختمان شهید بهشتی برگزار شد با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: تقارن ۱۳آبان روز دانش‌آموز، ۸آبان روز شهادت حسین فهمیده و اربعین سالار شهیدان، فرصت خوبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر …

Print Friendly, PDF & Email
کارو دانش
دسته‌بندی نشده
امتحانات دروس کارگاهی هنرستان‌ها چگونه برگزار می‌شود؟

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دروسی مانند ریاضی که جزو شایستگی‌های غیر فنی بوده و پودمانی هستند امتحانات نوبت اول و دوم ندارند و هر ۴۵ روز یکبار یک فصل از این دروس تمام می‌شود و ارزشیابی آن نیز همزمان انجام می‌شود. …

Print Friendly, PDF & Email
پد فیزیو تراپی
دسته‌بندی نشده
نقش و کاربرد پد اسفنجی در فیزیوتراپی

پد اسفنجی 10*10، دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می‌باشد بنابراین از این پد می‌توان در نقاط مختلف بدن بخصوص نقاطی که دارای برجستگی استخوانی و مفاصلی هستند، استفاده نمود.

Print Friendly, PDF & Email