کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی
- بهدست: معاونت فنی
- دستهبندی: آموزش دروس


پودمان اول: طراحی گرافیکی
واحد یادگیری 1 : شایستگی کار با ابزارهای ساده گرافیکی
1– تعریف گرافیک – صفحات 2 تا 5
6 صفحه Illustrator CC 2015 – نصب نرم افزار -2
- کارگاه 1 – شروع کار با نرم افزار ایلستریتور – صفحات 6 تا 8 – قسمت اول
- کارگاه 1 – شروع کار با نرم افزار ایلستریتور – صفحات 6 تا 8 – قسمت دوم
- آشنایی با ابزار مستطیل – صفحه 10
- آشنایی با Transform – صفحه 10
- کارگاه 2 – ترسیم نقوش هندسی – صفحات 10 تا 11
- کارگاه 3 – طراحی با اشکال هندسی – صفحات 12 تا 15
- کارگاه 4 – طراحی با استفاده از شکل دایره – صفحات 16 تا 18
- کارگاه 5 – ترسیم با ابزار –Pencil صفحات 19 تا 20
- کارگاه 6 – ترسیم با ابزار –Pen صفحات 21 تا 25
- کارگاه 8 – فارسی نویسی در نرم افزار ایلستریتور – صفحه 27
- انواع ماسک – صفحه 28
- کارگاه 9 – طراحی جلد و برچسب لوح نوری – صفحات 29 تا 32
واحد یادگیری 2: شایستگی کار با ابزارهای پیشرفته گرافیکی
- کارگاه 1 – طراحی لوگوی پرچم جمهوری اسلامی ایران – صفحات 35 تا 39
- کارگاه 2 – طراحی پرچم جمهوری اسلامی ایران – صفحات 40 تا 42
- کارگاه 3 – طراحی واسط کاربری – صفحات 43 تا 45
- کارگاه 4 – طراحی به کمک جلوهBlend – صفحات 46 تا 49
- آشنایی با اینفوگرافیک – صفحات 50 تا 51
- کارگاه 5 – طراحی اینفوگرافیک – صفحات 52 تا 55
- کارگاه 6 – رنگ آمیزی با ابزارMesh – صفحات 56 تا 59
- آموزش مفهوم نقطه مرجع – صفحه 60
- کارگاه 7 – برش با لیزر و طراحی جعبه جواهر – صفحات 60 تا 64
- کارگاه 8 – طراحی با ابزار 3D – صفحه 65 تا 66
دوم: طراحی محتوای الکترونیک
3: شایستگی سناریونویسی، تصویربرداری و کلیپ سازی
- شایستگی سناریونویسی – صفحات 70 تا 72
- تیم تولید چندرسانه ای و مراحل تولید – صفحات 73 تا 76
- تصویر برداری از صفحه نمایش – صفحه 77
- کارگاه 2 – ساخت عکس آموزشی – صفحات 77 تا 81 – قسمت اول
- کارگاه 2 – ساخت عکس آموزشی – صفحات 77 تا 81 – قسمت دوم
- روش نصب نرم افزار و ساخت کلی پ – صفحات 81 تا 84
- اضافه کردن گفتار به اسلاید – صفحات 85 تا 86
- ویرایش صدای زمینه – صفحات 87 تا 88
واحد یادگیری 4: شایستگی ساخت پوسته گرافیکی متحرک
- کارگاه 1– آشنایی با محیط نرم افزار Swish Max – صفحات 94 تا 96
- کارگاه 2– طراحی و اجرای صفحه زمینه یک پروژه چندرسانه ای – صفحات 97 تا 99
- کارگاه 3 – متحرک سازی پرچم – صفحات 100 تا 104
- کارگاه 4 – ایجاد ماسک – صفحات 105 تا 107
- کارگاه 5 – ایجاد دکمه(Button) – صفحات 108 تا 110
- ادامه کارگاه 5 و کارگاه 6 – ایجاد گرافیک متحرک(Motion Graphics) با اشیای آماده – صفحات 111 تا 113
سو م : تولید چندرسانه ا ی
5: شایستگی تولید محتوای الکترونیک
کارگاه 1 و 2 و 3 – ایجاد پروژه و ایجاد اسلاید اصلی و ایجاد اسلاید الگو ((Master Slide – صفحات 116 تا 124
- کارگاه 4 – درج متن – صفحه 125 – قسمت اول
- کارگاه 4 – درج متن – صفحه 125 – قسمت دوم
- کارگاه 5 – درج شکل– صفحه 127
- کارگاه 6 – طراحی اسلاید – صفحه 127
- کارگاه 7 – درج دکمه(Button) و شیء ماوس(Mouse) – صفحات 129 تا 130 – قسمت اول
- کارگاه 7 – درج دکمه(Button) و شیء ماوس(Mouse) – صفحات 129 تا 130 – قسمت دوم
- کارگاه 8 تا 12 – درج اشیایRollover Caption وRollover Image و ناحیه بزرگ نمایی و ابزار تعاملی Memory Game و شیء تعاملی پازل(Puzzle) و حرکت اشیا با ابزار(Drag and Drop) – صفحات 130 تا 135
- کارگاه 13 – فیلم برداری نمایشی – صفحات 136 تا 138
- کارگاه 14 – فیلم برداری به روش تعاملی – صفحات 139 تا 141 – قسمت اول
- کارگاه 14 – فیلم برداری به روش تعاملی – صفحات 139 تا 141 – قسمت دوم
- کارگاه 14 – فیلم برداری به روش تعاملی – صفحات 139 تا 141 – قسمت سوم
واحد یادگیری 6: شایستگی آزمون سازی و تولید چندرسانه ای
- کارگاه 1 و 2 – تنظیمات ساخت آزمون و درج سؤال چندگزینه ای(Multiple Choice) – صفحات 143 تا 150
- کارگاه 3 تا 5 – درج سؤالات کوتا ه پاسخ و جورکردنی(Matching) و کلیک کردنی(Hot Spot) – صفحات 151 تا 152
- کارگاه 6 و 7 – درج سؤال ترتیبی(Sequence) و نظر سنجی(Scale Rating) – صفحات 153 تا 155
- کارگاه 8 – ساخت آزمون با سؤالات تصادفی – صفحات 156 تا 157 – قسمت اول
- کارگاه 8 – ساخت آزمون با سؤالات تصادفی – صفحات 156 تا 157 – قسمت دوم
- کارگاه 9 – تغییر پوسته پروژه – صفحات 158 تا 159 – قسمت اول
- کارگاه 9 – تغییر پوسته پروژه – صفحات 158 تا 159 – قسمت دوم
- کارگاه 10 – تولید و نشر پروژه – صفحه 160 – قسمت او ل
- کارگاه 10 – تولید و نشر پروژه – صفحه 160 – قسمت دوم
چهار م :حل مسائل ساد ه
7: شایستگی حل مسئله و کار ب ا IDE حل مسئله – صفحه 165
- آشنایی با زبان سی شارپ – صفحه 174
- کارگاه 1 – ایجاد اولین برنامه در سی شارپ – صفحه 175
- کارگاه 2 – پنجره لیست خطا –(Error List) – صفحه 179
- کارگاه 3 – تفاوت متدهایWrite و –WriteLine صفحه 181
- کارگاه 4 – ایجاد صدا با فرکانس های مختلف – صفحه 182
- کارگاه 5 – استفاده از رنگ – صفحه 184
- کارگاه 6 – مختصات مکان نما در کنسول – صفحه 186
واحد یادگیری 8: شایستگی کار با انواع داده ها، دریافت و نمایش آنها
- کارگاه 1 – طراحی نمون برگ اطلاعات هنرجو – صفحه 193
- کارگاه 2 – اعلان و مقداردهی متغیر – صفحه 197
- کارگاه 3 – مقداردهی متغیر رشته ای – صفحه 199
- کارگاه 4 و 5 و 6 – دریافت متغیر رشته ای و خواندن متغیر عددی و تبدیل عدد صحیح به اعشاری – صفحات 201 تا
- کارگاه 7 و 8 و 9 و 10 – تبدیل نوع داده و دریافت متغیر کاراکتری و الگوی جای گذاری ساده (Formating) و الگوی جای گذاری – صفحات 206 تا 210
پنجم :حل مسائل شرط ی
9: شایستگی کار با عملگرهای ریاضی، مقایسه ای و منطقی عملگرهای محاسباتی – صفحات 214 تا 216
- کارگاه 1 – عملگر تقسیم/ – صفحات 216 تا 218
- کارگاه 2 – اولویت عملگرهای محاسباتی – صفحات 219 تا 221
- کارگاه 3 – به کارگیری متدهای کلاسMath – صفحات 222 تا 224
- عملگرهای انتساب – صفحات 225 تا 226
- کارگاه 4 – عملگرهای افزایشی، کاهشی – صفحات 227 تا 229
- عملگر الحاق دو رشته – صفحات 230 تا 231
- کارگاه 5 و 6 – عملگره ای مقایسه ای و منطقی – صفحات 232 تا 233
- کارگاه 7 تا 9 – اشکال زدایی عبارات و رشته ها و خطای تقسیم بر صفر – صفحات 234 تا 235
- کارگاه 10 – عملگرمنطقی && – صفحات 236 تا 237
- کارگاه 11 – عملگرمنطقی || – صفحات 238 تا 239
- کارگاه 12 – عملگرمنطقی! – صفحات 240 تا 244
واحد یادگیری 10: شایستگی کار با ساختار شرطی
- کارگاه 1 تا 5 – دستور شرطی سادهif و عملگر سه تایی – صفحات 245 تا 254
- کارگاه 6 – عبارت شرطی تودرتو – صفحه 255
- کارگاه 7 – عبارات شرطی با عملگرهای منطقی – صفحه 257
- کارگاه 8 – مرتب سازی – صفحه 259
- کارگاه 9 – ترکیب عبارات منطقی، محاسباتی و شرطی – صفحه 260
- کارگاه 10 تا 13 – تبدیلif بهSwitch و ایجاد فهرست در کنسول و جزئیات دستورSwitch و شرط منطقی || – صفحات
بدون دیدگاه