دیجیتال مارکتینگ
آموزش دروس

بازاریابی دیجیتال اصطلاحی گسترده است که به تکنیک های تبلیغاتی متنوع و مختلفی اطلاق می شود که از طریق فن آوری های دیجیتال به مشتریان می رسند. بازاریابی دیجیتال با انتخاب گسترده ای از تاکتیک های بازاریابی خدمات، محصول و مارک تجاری تجسم می یابد. بازاریابی دیجیتال به عنوان بازاریابی اینترنتی نیز شناخته می شود، اما فرایندهای واقعی…

توضیحاتی درباره شغل:

بازاریابی دیجیتال شامل انبوهی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی موتور جستجو (SEM) و ایجاد لینک است. این برنامه همچنین به کانالهای غیر اینترنتی ارائه می شود که رسانه های دیجیتال مانند سرویس پیام کوتاه (پیام کوتاه)، پیام رسان چندرسانه ای (فراپیام)، تماس تلفنی و زنگ تلفن همراه در حالت تعلیق، کتابهای الکترونیکی، دیسک های نوری و بازی ها را ارائه می دهند.

یک هدف کلیدی بازاریابی دیجیتال درگیر کردن مشتریان و امکان تعامل آنها با برند از طریق سرویس دهی و تحویل رسانه های دیجیتال است. این امر با طراحی رسانه های دیجیتال به گونه ای محقق می شود که برای مشاهده یا دریافت انگیزه ایجاد این رسانه به نوعی اقدام کاربر نهایی نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان، ممکن است مشتری ملزم به ثبت نام یا پر کردن فرم شود و از این طریق از تبلیغات با مشتری یا راهنمایی ارزشمند بهره مند شود.

در این نوع از بازاریابی که اختصاراً بازاریابی آنلاین گفته می‌­شود، شما با استفاده از اینترنت و نیز شاید با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال گفته شده به سرعت بیشتر و دقیق­تر با مشتریان ارتباط برقرار می‌­کنید و هرکدام از کمپین‌­های شما اگر بازدهی خوبی با توجه به هزینه آن ایجاد نکرده است آن را تکرار نخواهید کرد. حتی در این نوع، شما می­‌توانید برای بخشی از مشتریان خود یک کمپین متفاوت از بخشی دیگر طراحی ­‌کنید (آزمون A/B) تا بسنجید کدام کمپین موفق­‌تر بوده تا دیگری را متوقف کنید که این امر باعث می­‌شود هزینه‌­ها و بازدهی شما به شدت بهبود یابد.

انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

  • آنالیز و تحلیل داده
  • بهینه‌سازی موتور جستجو
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تحلیل آن
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • انتشار رپورتاژ آگهی
  • کوتاه‌کننده‌ی لینک
  • چت آنلاین
Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار کارو دانش
اخبار
نخستین همایش بین المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه برگزار می‌شود

نخستین همایش بین المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه برگزار می‌شود «نخستین همایش بین‌المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه: چالش‌ها، الگوها و راهبردها» به همت وزارت آموزش و پرورش و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار می‌شود. به گزارش دبيرخانه اين همايش؛ «همایش تعالی تعاملات خانواده و مدرسه: چالش‌ها، الگوها …

Print Friendly, PDF & Email
اخبار کارو دانش
دسته‌بندی نشده
برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه

برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه 🔺محور اپلیکیشن : رتبه اول گروهی: ابوالفضل قنبری و سمیه فروزش‌نیا از شهرستان‌های تهران رتبه دوم گروهی : فاطمه زلفی و مطهره غلامی از استان خراسان جنوبی رتبه سوم گروهی : مهناز فارغیان و ندا نکویی‌فر از استان کرمانشاه 🔺محور استیم : …

Print Friendly, PDF & Email
دسته‌بندی نشده
📕کتاب معلم ژاپنی به مثابه رهبر

معرفی: ✅ کتاب تجربه زیسته یکی از معلمان ژاپن می‌باشد که هدف از تألیف آن معرفی نظام آموزش‌وپرورش ژاپن، آشناساختن خواننده با فرهنگ و فضای حاکم بر فضای آموزشی مدارس ژاپن است. ✅ کتاب شامل دو بخش می‌باشد که بخش اول آن با عنوان «فعالیت‌های من به‌ عنوان یک معلم»، …

Print Friendly, PDF & Email