اخبار

آیا مهاجرت با مدرک فنی وحرفه ای راحت تر است ؟

مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای برای متخصصان فنی (دارندگان مدارک فنی و حرفه ای) مهاجرت برای کسانی که دارای مدارک فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای هستند یا از هنرستانهای فنی فارغ التحصیل شده باشند و علاوه بر آن تحصیلات معادل فوق دیپلم در رشته های فنی داشته باشند می توانند در صورت ارائه حداقل سه سال سابقه کار مرتبط پس از تاریخ اخذ مدرک جهت ویزاهای تخصص و مهارت اقدام نمایند.

در ضمن طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای بسته به مدرک تحصیلی و سوابق کاری شما توسط مراکز آموزشی کشور استرالیا مشخص می شود. قابل ذکر است که طول این دوره ها از شش ماه تا دو سال است. طول دوره های مهارت فنی و حرفه ای در استرالیا  وکانادا بیشتر از کشورمان است.و هزینه ای نزدیک به ۲۵۰۰۰ دلار در سال در بر دارد .

 

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحلیلگر مالی
اخبار
مدرک فنی‌وحرفه‌ای مبنای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی است

آموزش‌های مهارتی در استان گلستان رشد قابل‌توجهی دارد و شاخص‌های توسعه‌ بخش فنی‌ و حرفه‌ای از رشد چشمگیری برخوردار شده است.

Print Friendly, PDF & Email
آموز بازمانده از تحصیل
دسته‌بندی نشده
ضمیمه شدن رشته‌های کاردانش به مدارس شاهد از سال آینده

محمدرضا رزاقی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و در ساختمان شهید بهشتی برگزار شد با تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: تقارن ۱۳آبان روز دانش‌آموز، ۸آبان روز شهادت حسین فهمیده و اربعین سالار شهیدان، فرصت خوبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر …

Print Friendly, PDF & Email
کارو دانش
دسته‌بندی نشده
امتحانات دروس کارگاهی هنرستان‌ها چگونه برگزار می‌شود؟

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دروسی مانند ریاضی که جزو شایستگی‌های غیر فنی بوده و پودمانی هستند امتحانات نوبت اول و دوم ندارند و هر ۴۵ روز یکبار یک فصل از این دروس تمام می‌شود و ارزشیابی آن نیز همزمان انجام می‌شود. …

Print Friendly, PDF & Email