برش لیزر ورامین(09121961493)

برش لیزر ورامین
اخبار

برش لیزری یکی از روش‌های پیشرفته و کارآمد است که امکان برش مواد فلزی و غیرفلزی را با دقت و سرعت بسیار بالا فراهم می‌کند. در لیزرکات، فلزها به کمک گرما و فشار ایجاد شده توسط پرتو ثابت نور، برش داده می‌شوند.

خدمات برش لیزر شامل فرایند نوینی است که توسط اشعه لیزر سریع، دقیق و قدرتمند برشکاری روی سطوح مختلف انجام میشود. و روی آلیاژهای گوناگون اعمال میگردد. نیاز است تا دقت زیادی همراه با تکنولوژی های مدرن به کار گرفته شود. در مجموعه صنعتی ایرانفلز تکنولوژی روز و نیروی کارآمد گرد هم جمع شده اند تا رضایت و همراهی مشتریان گرامی را درکنار خود داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار کارو دانش
اخبار
کاهش ۱۰۰ رشته‌محل در شاخه فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش

کاهش ۱۰۰ رشته‌محل در شاخه فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش وی ادامه داد: ضمن اینکه برخی از رشته‌ها در شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش دارای هم‌پوشانی هستند به‌عنوان مثال رشته حسابداری را هم در شاخه فنی‌وحرفه‌ای و هم شاخه کاردانش داریم و شاید ضرورتی نداشته باشد که ما به این سبک …

Print Friendly, PDF & Email
دستورالعمل
اخبار
آخرین تغییرات هدایت تحصیلی + لینک ثبت‌نام و حد نصاب نمره برای رشته‌های نظری، فنی و کاردانش

آخرین تغییرات هدایت تحصیلی + لینک ثبت‌نام و حد نصاب نمره برای رشته‌های نظری، فنی و کاردانش انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی هر سال دغدغه دانش آموزان پایه نهم است و طی این روند، با ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش‌آموز کمک می‌شود تا استعداد، توانایی، علایق و ویژگی‌های شخصیتی …

Print Friendly, PDF & Email
تجارت الکترونیک
آموزش دروس
ده فرمان برای راه‌اندازی یک وبگاه تجارت الکترونیک

فرق ندارد شما توانایی تولید یک محصول را دارید یا مهارت انجام خدماتی خاص. می‌توانید کسب‌وکار خود را با تجارت الکترونیک، از یک کسب‌وکار کوچک و محلی به یک شرکت بزرگ و گسترده بین‌المللی تبدیل کنید. در این نوشتار به مراحل اولیه راه‌اندازی یک ‌وبگاه تجارت الکترونیک می‌پردازیم.

Print Friendly, PDF & Email