کارشناس هاستینگ

خدمات هاست به یک حساب کاربری با مشخصات و حجم فضای دیسک مشخص در یک سرور امن و مطمئن روی شبکه اینترنت در مراکز داده در دنیا گفته میشود که میتوان در این حساب کاربری سرویس های مختلفی از میزبانی وبسایت تا ایمیل و … دریافت کرد.
یک تیم پشتیبانی فنی هاستینگ پاسخگوی سوالات و مشکلات فنی مشتریان شرکت های ارائه دهنده هاست می باشد. به هریک از اعضای این گروه کارشناس و پشتیبان هاستینگ گویند که پس از گذراندن دوره آموزشی با ارائه راهنمایی های مورد نیاز مشکلات و سوالات مشترکین را حل می نمایند.
کارشناس فروش هاستینگ کسی است که در واحد فروش و بازاریابی شرکت های ارئه دهنده خدمات هاستینگ شامل سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست، خدمات ثبت دامنه فعالیت می کند. این نیروی متخصص فروش لازم است تا با حوزه Hosting آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین راهکار در جهت انتخاب و استفاده صحیح آنان از محصول و سرویس های ارائه شده را پیشنهاد دهد.
مهارت های یک کارشناس فروش هاستینگ کدامند؟
-
مسلط به مباحث هاستینگ و آشنا با WHMCS ، سرور های مجازی و اختصاصی ، میزبانی سایت و خدمات هاست و دامنه
-
آشنایی با اصول و مفاهیم فروش در بخش محصولات و خدمات IT
-
آشنا به تجارت الکترونیک و مباحث مرتبط
-
شناخت بازارهای دیجیتال و توانایی تشخیص و تحلیل صحیح بازار و سایر رقبا
-
آشنایی با شرکت های هاستینگ
-
داشتن سابقه کار در شرکت های هاستینگ مزیت محسوب می شود
-
دارای روابط عمومی قدرتمند و تعامل بالا با مشتریان
-
دارای هوش و خلاقیت فردی
-
توانایی انجام همزمان چند فعالیت
-
آشنایی کامل با نرم افزارهای Office
-
آشنایی با زبان انگلیسی
-
سخت کوش، صادق و علاقمند به یادگیری
تخصص های لازم برای همکاری به عنوان کارشناس پشتیبانی هاستینگ چیست؟
-
داشتن تجربه کار در شرکت های هاستینگ
-
تسلط یا آشنایی به مجازی سازی (تجربه کار با VMware ESXI و SolusVM و سایر داشته باشد)
-
تسلط یا آشنایی به کنترل پنل های هاستینگ (cPanel – Directadmin – plesk و سایر)
-
تجربه پشتیبانی کاربران حوزه هاستینگ و داشتن روحیه بالا و روابط عمومی قوی
-
تسلط و تجربه کار با WHMCS
-
داشتن دانش لینوکس در حد LPIC ۱ , LPIC۲ مزیت محسوب می گردد
شرح وظایف محوله به متخصص فروش هاستینگ
-
پاسخگویی به تمامی درخواست های مشتریان در خصوص مشخصات خدمات، جهت انتخاب و خرید سرویس مناسب و پیگیری تا حصول نتیجه
-
پاسخگویی به تمامی درخواست های مشتریان در جهت استفاده از سرویس با استفاده از کنترل پنل های مرتبط با خدمات مجموعه
-
تماس با تمامی متقاضیان خرید سرویس جدید جهت راهنمایی انتخاب و خرید سرویس مناسب و پیگیری تا حصول نتیجه
-
تماس با تمامی مشتریان فعلی جهت رضایت سنجی و پیگری امور مرتبط با تمدید سرویس
-
تهیه و ارائه مقالات آموزشی جهت معرفی کامل خدمات و محصولات شرکت
- کارشناس تحقیق بازار
- کارشناس تست نرم افزار
- کارشناس سئو
- مدیر محصول
- کارشناس فروش
- لجستیک و زنجیره تامین
- مدیر فروش
- مدیریت برند
- مدیریت بیمه
- مسئول دفتر
- کارشناس شبکه
- برنامهنویس Backend
- توسعه دهنده انگولار
- توسعه دهنده اندروید
- مدیر روابط عمومی
- مدیر پروژه
- کارشناس هاستینگ
- کارشناس منابع انسانی
بدون دیدگاه