ابزار مدیریتی صرفه جویی در کار پشتیبانی شبکه
- بهدست: معاونت فنی
- دستهبندی: اطلاعیه ها
- Tags: پشتیبانی شبکه

ابزار مدیریتی صرفه جویی در کار پشتیبانی شبکه
کار بیشتر برای مدیران: وقتی ابزارهای مدیریت صرفه جویی در کار بار کاری را کاهش نمی دهند. ابزار مدیریتی صرفه جویی در کار پشتیبانی شبکه با استفاده از اتوماسیون شبکه هزینه ها را کاهش می دهد. دلایل خوبی برای اتوماسیون شبکه وجود دارد، اما تیم های شبکه باید مراقب باشند که با هر زمان و منابعی که ذخیره می شود، چه کاری انجام دهند. اگر به درستی اجرا نشود، ابزارهای مدیریت شبکه امروزی به جای صرفه جویی در وقت و کاهش بار اضافی، کار بیشتری را برای مدیران شبکه ایجاد می کند. ابزارهای مدیریت و پشتیبانی شبکه به پشتیبانی و نگهداری شبکه کمک بسیاری می کند. دستگاه های صرفه جویی در نیروی کار در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باعث صرفه جویی در نیروی کار نمی شوند؟ نه واقعاً، حداقل وقتی نوبت به آزاد کردن زمان برای فعالیتهای مهمتر یا مفیدتر میرسد. این بی شباهت به انقلاب «تجهیزات صرفه جویی در نیروی کار» در خانه آمریکایی، به ویژه در دوران پس از جنگ جهانی دوم نیست.
تاریخ فناوری روت شوارتز کوان
البته به کتاب کلاسیک تاریخ فناوری روت شوارتز کوان، کار بیشتر برای مادر اشاره می کنم، که به طور عمیق نشان می دهد که چگونه پیشرفت های مختلف ظاهراً صرفه جویی در کار در فناوری خانه، مدت زمان صرف شده توسط زنانی را که در خانه نگه می دارند، کاهش نمی دهد. در خانه داری برعکس، از آنجا که آنها عمدتاً کارهایی را که قبلاً توسط خدمتکاران، کودکان یا (گاهی) مردان انجام میشد، مکانیزه یا خودکار میکردند، این پیشرفتهای فناوری تلاشهای زنان را از سازماندهی چنین کاری به انجام آن تغییر داد. در همان زمان، با برخی از انواع کار در مورد تهیه غذا و شستشوی لباس، آنها همچنین کارهای “داخلی” را که به طور موثر به خشکشویی های تجاری، نانوایی ها و غیره برون سپاری شده بود، بازگرداندند.
استانداردهای مداوم فناوری
و بدتر از همه، تزریق مداوم فناوری انتظارات را افزایش داد. به عنوان مثال، استانداردهای نظافت با ظهور جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی افزایش یافت. ممکن بود دستیابی به سطوح پاکیزگی موجود از قبل آسانتر باشد، اما هر زمانی که در آن صرفهجویی شده بود، صرف دستیابی به سطوح جدیدی از تمیزی مورد انتظار میشد.
یک سیستم فروش بلیط جدید ممکن است اجرای فرآیندها و رویههای ردیابی بلیط و زمانبندی کار موجود را آسانتر و سریعتر کند و ممکن است در وقت مدیران شبکه در رسیدگی به کار پروژه و بلیتهای مشکل صرفهجویی کند. برای مثال، گردشهای کاری خودکار و پر کردن خودکار اطلاعات تماس میتواند در زمان زیادی صرفهجویی کند و مهمتر از آن، وقفه در جریان ذهنی را کاهش دهد، به تیمهای شبکه اجازه میدهد کارهای بیشتری انجام دهند و همچنین زمان بیشتری را با تمرکز بر محیط و کمتر روی آن صرف کنند.
فرآیندها و رویهها
اما هنگامی که چنین سیستمی ایجاد شد، وسوسه و متأسفانه تمایل مشترکی برای مدیران و رهبری فناوری اطلاعات وجود دارد که در مورد فرآیندها و رویهها توضیح دهند. به عنوان مثال، با ایجاد پلتفرم جدید، مدیریت ممکن است از کارکنان شبکه بخواهد که اطلاعات بیشتری مربوط به زمینه و وضوح بلیط را در یک بانک دانش وارد کنند، یا روی وظایف مشتری محور اضافی مانند «آیا با آن سیب زمینی سرخ کرده میخواهید؟ ” و به خودی خود مستقیماً به بلیط ها یا حتی انواع کارهایی که در ابتدا برای اتوماسیون و صرفه جویی در کار هدف گذاری شده بودند، مرتبط نیست. این افزایش نیازها و انتظارات می تواند به سرعت (اما به طور مخفیانه) صرفه جویی در زمان واقعی ناشی از استقرار ابزار را از بین ببرد.
این به طور خودکار چیز بدی نیست. دلایل متعددی برای افزودن ابزارهای مدیریت و اتوماسیون پردازش فراتر از صرفه جویی در وقت مدیران شبکه و آزاد کردن آنها برای انجام کارهای دیگر در مورد کارهای عقب افتاده وجود دارد (به عنوان مثال، بهبود ثبات در استقرار، بهبود امنیت، کوتاه کردن زمان اجرا، مهارت زدایی از یک فعالیت). با این حال، آزاد کردن بخشی از زمان آنها برای کارهای دیگر اغلب به عنوان دلیلی برای استقرار اتوماسیون ذکر می شود، اما تقریباً همیشه با یک صلاحیت: آزاد کردن زمان برای کارهای استراتژیک و مهم دیگر.
ابزار مدیریتی صرفه جویی در کار
بنابراین، تمایل کار جدید به ایجاد و صرف زمان صرفه جویی شده با ابزار مدیریتی که صرفه جویی در کار می کند، تنها تا حدی چیز بدی است که اجازه داده می شود بدون توجه دقیق به هزینه فرصت آن نسبت به آن پسماند، اتفاق بیفتد. سایر کارهای “استراتژیک و مهم”. و علیرغم این که «البته اهمیت کمتری نسبت به این پروژه شبکه استراتژیک در اینجا دارد که ماههاست منابع را از دست داده است»، در واقع، برخی از این تفصیلها و اصلاحات در تعقیب اهداف استراتژیک و دیگری هستند. اولویت های. به عنوان مثال، گسترش سریع پایگاه دانش ممکن است برای استراتژی با هدف افزایش سلف سرویس در حل مشکل و افزایش نرخ حلوفصل میز خدمات، با هدف کاهش جریان بلیط به تیم شبکه به طور کلی، محوری باشد.
منبع : شرکت شبکه پیشگام رایانه
بدون دیدگاه