کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401

کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401
اخبار

 

کنکور رشته کامپیوتر کاردانی فنی و حرفه ای سال 1401

رشته شبکه و نرم افزار رایانه یا کامپیوتر به عنوان پرجمعیت ترین رشته در هنرستان، از جذابیت های ویژه ای برخوردار است تا جایی که در 5 سال گذشته رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر اولین رشته ای است که بین رشته های مهندسی تکمیل ظرفیت می شود. رشته کامپیوتر رشته ای متنوع، دوست داشتنی با آینده ای عالی در بازار کار.

نکته جالب اینجاست که دانش آموزانی که دیپلم رشته های ریاضی یا تجربی دارند هم می توانند در کنکور رشته کامپیوتر شرکت کنند هنرستان یار برای تمام دیپلم های مجاز به شرکت در کنکور فنی و حرفه ای رشته کامپیوتر با هر سطح و توانی برنامه ی ویژه ای دارد.

دانش آموزان هنرستانی باید تمام سعی و تلاش خود را برای ورود به بهترین دانشگاه ها انجام دهند و از تمام فرصت ها و امکانات به نحو احسن استفاده کنند. داوطلبان باید در گام اول منابع کنکور را بشناسند منابع کنکور نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته که در جدول زیر به صورت دقیق مشخص شده است. به احتمال بالای 95 درصد منابع کنکور سال1400 هم مشابه منابع سال 1401 است.

سوالات کنکور سال 98 منبع بسیار خوبی برای آشنایی با نحوه ی سوالات هستند موسسه هنرستان یار به عنوان اولین موسسه در کمتر از 24 ساعت پس از برگزاری آزمون اقدام به انتشار کلید آزمون کرد. به سوالات و کلید کنکور 98 رشته کامپیوتر می توانید از طریق لینک زیر دسترسی پیدا کنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به عمده‌ترین مؤلفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان (دانش، نگرش و ارزش‌ها، مهارت، توانایی و ویژگی‌های شخصیتی) اهمال‌کاری به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان نقصانی در هریک از مؤلفه‌ها، مانع حرفه‌ای ‌شدن معلمان خواهد شد (دیبای، عباسی، فتحی واجارگاه، و صفایی موحد، 1395).
اخبار
سایه سنگین اهمال

با توجه به عمده‌ترین مؤلفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان (دانش، نگرش و ارزش‌ها، مهارت، توانایی و ویژگی‌های شخصیتی) اهمال‌کاری به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان نقصانی در هریک از مؤلفه‌ها، مانع حرفه‌ای ‌شدن معلمان خواهد شد (دیبای، عباسی، فتحی واجارگاه، و صفایی موحد، 1395).

معلم-پژوهنده-
اخبار
معلم پژوهنده کیست؟

یکی از فعالیت های عمده در مراحل پژوهش های کلاسی توسط معلمان تجدیدنظر در مراحل گوناگون است . این کار سبب می گردد تا همواره اشکالات کار برطرف گردد و کار با اصلاح مداوم پیش رود. در ارزش یابی می توان با مطلع کردن والدین یا دست اندرکاران در اقدام های خود تجدیدنظر کرد و در اقدام های بعدی نتیجه آن را به کار گرفت.

اخبار
نقش شورا در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

نقش شورا در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش چکیده : شور ومشورت یکی از اساسی ترین مفاهیم مورد تاکید در اسلام و یکی از اصول اساسی مورد توافق جمعی در اداره امور به ویژه در عرصه تحولات آموزش و پرورش می باشد ، از این رو تشکیل شوراها در آموزش …