معرفی رشته بدون آزمون و رشته های با آزمون سال -1401

اخبار

معرفی رشته بدون آزمون و رشته های با آزمون سال 1401

پذیرش دانشجو در سال 98 در 9 رشته از طریق آزمون(کنکور) و در 31 رشته براساس سوابق تحصیلی(معدل کل دیپلم) بود که سال 99 هم بر همین روال است. منظور از سوابق تحصیلی برای رشته های بدون آزمون معدل کل سه ساله هنرستان است. پذیرش در 9 رشته ی با آزمون فقط براساس رتبه ی کنکور داوطلب است و معدل اصلا تاثیر ندارد و پذیرش در 31 رشته ی بدون آزمون فقط براساس معدل کل دیپلم است و آزمونی برای این رشته ها برگزار نمی شود. لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

رشته های با آزمون سال 1401

معرفی  رشته های با آزمون سال 1401

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به عمده‌ترین مؤلفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان (دانش، نگرش و ارزش‌ها، مهارت، توانایی و ویژگی‌های شخصیتی) اهمال‌کاری به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان نقصانی در هریک از مؤلفه‌ها، مانع حرفه‌ای ‌شدن معلمان خواهد شد (دیبای، عباسی، فتحی واجارگاه، و صفایی موحد، 1395).
اخبار
سایه سنگین اهمال

با توجه به عمده‌ترین مؤلفه‌های شایستگی حرفه‌ای معلمان (دانش، نگرش و ارزش‌ها، مهارت، توانایی و ویژگی‌های شخصیتی) اهمال‌کاری به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان نقصانی در هریک از مؤلفه‌ها، مانع حرفه‌ای ‌شدن معلمان خواهد شد (دیبای، عباسی، فتحی واجارگاه، و صفایی موحد، 1395).

معلم-پژوهنده-
اخبار
معلم پژوهنده کیست؟

یکی از فعالیت های عمده در مراحل پژوهش های کلاسی توسط معلمان تجدیدنظر در مراحل گوناگون است . این کار سبب می گردد تا همواره اشکالات کار برطرف گردد و کار با اصلاح مداوم پیش رود. در ارزش یابی می توان با مطلع کردن والدین یا دست اندرکاران در اقدام های خود تجدیدنظر کرد و در اقدام های بعدی نتیجه آن را به کار گرفت.

اطلاعیه ها
آيين نامه امتحانات دوره هاي ابتدايي و راهنمايي تحصيلي ويژه مناطق مجري طرح آزمايشي امتحانات دو نوبتي

آيين نامه امتحانات دوره هاي ابتدايي و راهنمايي تحصيلي ويژه مناطق مجري طرح آزمايشي امتحانات دو نوبتي
مصوب 1377,11,20با اصلاحات و الحاقات بعدي